سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | درخواست شهروند در خصوص ایجاد خطوط شبانه اتوبوسرانی برای شرق مشهد +پاسخ

  • کد خبر: ۲۲۲۱۸۴
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
شهروند خبرنگار | درخواست شهروند در خصوص ایجاد خطوط شبانه اتوبوسرانی برای شرق مشهد +پاسخ
یکی از شهروندان درباره وضعیت خطوط شبانه اتوبوس‌رانی در پیامکی نوشت: خطوط شبانه برای تمام مناطق در نظر گرفته شده است، اما شرق مشهد و شهرک باهنر در این فهرست نیست!

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از شهروندان درباره وضعیت خطوط شبانه اتوبوس‌رانی در پیامکی نوشت: خطوط شبانه برای تمام مناطق در نظر گرفته شده است، اما شرق مشهد و شهرک باهنر در این فهرست نیست؟ اخیرا هم خط یک بی‌آرتی تا ساعاتی از شب افزایش سرویس‌دهی دارد ولی به‌جای خط‌۳ بی‌آرتی که شرق و غرب مشهد را پوشش می‌دهد خط‌۱۲ را جایگزین کرده‌اند. این در حالی است که خط‌۳ بی‌آرتی مصوب شورای عالی ترافیک کشور است و باید شامل شرایط ویژه و خطوط شبانه قرار بگیرد چون به نیمی از شهر سرویس‌دهی می‌کند.

به دنبال پیگیری پیام شهروند، عباس اتحادی، مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد در این باره اعلام کرد: از آنجا که کلیه خدمات سرویس و نگهداری (اورهال) ناوگان در شیفت شب و پس از پایان ساعت خدمات‌رسانی آغاز می‌شود‌، امکان ارائه خدمت‌رسانی به صورت شبانه‌روزی در تمامی خطوط میسر نیست. خطوطی که متقاضی حداکثری استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی ‌باشد، برای آن ناوگان فوق‌العاده تخصیص پیدا می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->